Connexion
13 840 Livres Blancs | | 2 275 |

Food & Beverage Industry Benchmarking Report for Digital Unified-CXM

Découvrez une analyse approfondie de la manière dont les leaders du secteur adoptent la CX transformationnelle à grande échelle et des idées clés pour faire évoluer votre stratégie de CXM unifiée.

  • EditeurSprinklr
  • Version PDF - 19 pages - 2021 - Français

Introduction ou extrait du livre blanc

"Sprinklr’s first Food & Beverage Industry Benchmarking Report for Digital UnifiedCXM is a data-driven assessment of how well global brands are managing their prospects’ and customers’ digital experiences today. As these companies continue to face massive disruption and competition, it’s critical that they leverage benchmarking data to track performance against their competitors, their own brands, and past campaigns — and to use that same data to navigate threats and identify strategic opportunities.

This report provides both an outside-in and an inside-out perspective; leveraging sets of data based on listening to, posting content, and responding to prospects and customers. Use these insights to evaluate your own digital Unified-CXM maturity, inform future strategic initiatives — and learn how to engage more deeply with your audience.

L’industrie agroalimentaire est encombrée et très concurrentielle, avec de nouveaux acteurs sur le marché proposant des produits innovants basés sur les perspectives et les tendances des consommateurs. Mais les marques font-elles un travail de listening suffisant sur tous les canaux utilisés par leurs consommateurs ? Et mettent-elles à profit ce qu’elles apprennent pour créer de meilleures expériences ?"

Pour recevoir ce livre blanc, merci de cliquer ci-dessous :

Obtenir le livre blanc