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Pharmaceutical Industry Benchmarking Report for Digital Unified-CXM

Découvrez la manière dont l’industrie pharmaceutique tire parti des stratégies omnicanales de CXM unifiée pour créer des expériences client personnalisées.

  • EditeurSprinklr
  • Version PDF - 20 pages - 2021 - Anglais

Introduction ou extrait du livre blanc

"Sprinklr’s first Pharmaceutical Industry Benchmarking Report for Digital UnifiedCXM is a data-driven assessment of how well global companies are managing their prospects’ and customers’ digital experiences today.

As these companies continue to face massive disruption from a global pandemic — including herculean efforts on vaccination research, global distribution, and supply chain issues it is critical that they leverage benchmarking data to track performance against their competitors, their own companies, and past campaigns, and then use that same data to navigate threats and identify strategic opportunities.

This report provides both an outside-in and an inside-out perspective; leveraging sets of data based on listening to, responding to, and posting content for prospects and customers. Use these insights to evaluate your own digital Unified-CXM maturity; inform future strategic initiatives; and learn how to engage more deeply with your audience.

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La pandémie de Covid-19 a exercé une grosse pression sur l’industrie pharmaceutique. Les entreprises du monde entier s’efforcent de trouver de nouveaux traitements efficaces et de proposer des expériences client innovantes, tout en les personnalisant, et ce afin de consolider un avantage concurrentiel.

Le premier rapport de benchmarking de Sprinklr pour le secteur rassemble des données exclusives internes et de tiers pour vous offrir une vision complète de ce qui suit :

  • - Les indicateurs de performance CX des leaders de l’industrie sur l’ensemble des relations numériques entre les marques et les consommateurs

  • - La manière dont le listening, les réponses et les publications sur les canaux modernes sont devenus des stratégies essentielles pour alimenter l’innovation, créer une part de voix et développer une base de consommateurs

  • - La raison pour laquelle une approche omnicanale unifiée est la clé d’une CX transformationnelle"

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